Enea uruchamia aplikację mobilną Moja Enea

Krzysztof Jagielski
13.05.2025

Moja Enea ma ułatwić klientom Enei m.in. kontrolowanie zużycia prądu. Państwowy gigant uruchomił własną aplikację mobilną, która jest dostępna dla urządzeń z systemami iOS i Android. Aplikacja skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Do czego przyda się ta aplikacja?

Moja Enea to element szerszej strategii firmy, która chce stawiać na nowoczesne formy obsługi klienta. Aplikacja uzupełnia dotychczasowe narzędzi kontaktu z Eneą, takie jak Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) czy czat.

Z poziomu aplikacji można m.in.:

  • pobierać i opłacać faktury elektroniczne,
  • sprawdzać saldo konta oraz historię zużycia energii,
  • przeglądać szczegóły umów,
  • aktualizować dane kontaktowe,
  • kontaktować się z konsultantem poprzez czat, formularz kontaktowy lub infolinię,
  • rezerwować wizyty w Biurze Obsługi Klienta.

Logowanie do aplikacji odbywa się za pomocą danych eBOK, a dodatkowo dostęp może być zabezpieczony biometrią lub numerem PIN. Co ważne, aplikacja oferuje bezpieczne płatności online, obsługując m.in. Blik, Apple Pay i Google Pay – z jej poziomu łatwo opłacimy więc swoje zobowiązania z tytułu zużytej energii.

Zgłoś swój pomysł na artykuł

Więcej w tym dziale Zobacz wszystkie