Moja Enea ma ułatwić klientom Enei m.in. kontrolowanie zużycia prądu. Państwowy gigant uruchomił własną aplikację mobilną, która jest dostępna dla urządzeń z systemami iOS i Android. Aplikacja skierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
Moja Enea to element szerszej strategii firmy, która chce stawiać na nowoczesne formy obsługi klienta. Aplikacja uzupełnia dotychczasowe narzędzi kontaktu z Eneą, takie jak Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) czy czat.
Z poziomu aplikacji można m.in.:
Logowanie do aplikacji odbywa się za pomocą danych eBOK, a dodatkowo dostęp może być zabezpieczony biometrią lub numerem PIN. Co ważne, aplikacja oferuje bezpieczne płatności online, obsługując m.in. Blik, Apple Pay i Google Pay – z jej poziomu łatwo opłacimy więc swoje zobowiązania z tytułu zużytej energii.