Spółka Enea Operator wprowadziła aplikację mobilną „Enea Operator 911”, która w założeniu ma ułatwić klientom zgłaszanie awarii oraz śledzenie postępów prac na liniach energetycznych. Aplikacja jest całkowicie darmowa.
Dzięki aplikacji klienci Enea Operator, a jest ich około 2,7 miliona, będą mogli kilkoma kliknięciami zgłosić przerwę w dostawach prądu. Otrzymają również natychmiastową informację o zaplanowanych pracach czy awariach, jak i o czasie ich usunięcia.
Każdy użytkownik aplikacji ma możliwość zarejestrowania kilku Punktów Poboru Energii, np. dla domu i swojego miejsca pracy.
Uruchomienie aplikacji nie oznacza natomiast, że Enea Operator rezygnuje z numeru alarmowego 911. Klienci nadal mogą z niego korzystać, przy czym zgłaszanie awarii zostało zautomatyzowane – teraz zgłoszenia przyjmuje wirtualny agent Pogotowia Energetycznego.
Aplikację Enea Operator 911 można pobrać na urządzenia mobilne z systemem Android i iOS z oficjalnych sklepów Google Play i App Store.